Τρίτη 12 Ιουλίου 2011

So Tiri, So Milk




Δε ξέρω ρε πουλάκι μου αν είναι σωστό, καλό, ευγενικό, αλλά, πως να στο πω, μου αρέσουν οι άντρες που ανοίγουν το ψυγείο ό,τι ώρα να 'ναι και πίνουν γάλα από το γυάλινο μπουκάλι ή την χάρτινη συσκευασία, whatever, το πιάνουν και πίνουν κατευθείαν, όχι ποτήρια για πλύσιμο, αδερφίστικα πράματα. Μου κάνουν κάτι του στυλ, ότι κι καλά εγώ σπάω τις συμβάσεις και τους κανόνες, αλλά και μαζί το "μη μου φωνάξει κανείς τώρα, ποτίζω με γάλα το παιδί που κρύβω μέσα μου". Και με τούτα και με κείνα είναι πάλι βράδυ σπίτι κι εγώ πίνω το γάλα στο ποτήρι μου. Και με πονάει και το δοντάκι. 
Αχ.
So Much.
So Milk.
 So Tiri. 
Αχ.

feta me psomi sagapo poli
apo to kouva pino to zoumi
gia sena egrapsa ena tragoudi
feta sagapo exo trelathi




2 σχόλια:

  1. pinw to gala ap to mpoukali k maresei..:))

    thes na ta ftiaksoume??

    ti exei to dontaki epitelous kalh mou holly???

    fili glyko pou skaei ap th zesth!(alla m aresei)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αυτά τα δοντάκια που πονάνε είναι ύπουλα, κυριολεκτομεταφορικά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή