Κυριακή 15 Ιανουαρίου 2012

γίνεται κι αλλιώς;

Παραμονή των γενεθλίων.
Μετα απο πειράματα εμένα κι ενός φίλου για το αν δουλεύει η κλήση στα κινητά τηλέφωνά μας ή όχι, για το αν λειτουργεί η αποστολή/λήψη μηνυμάτων ή όχι, αυτό τώρα που ανησυχείς μήπως δεν λειτουργεί κάτι αν τυχόν δεν χτυπήσει το κινητό μια μέρα πολύ καλό δεν είναι, πρέπει να το κοιτάξω, κάτι μου λέει πως πρέπει να καθαρίσουμε τα message and call test centers μας, ανακαλύπτω ότι δουλεύει το γλυκό μου αφού λαμβάνω μήνυμα από το Wordpress, ένα μνμ που έγραφε "get married", ναι,
"get married". Το κοιτάζω περίεργα, σαν κάτι να μην στέκει καλά, τί θέλει να πει ο ποιητής, ποιός μπορεί να τον βοηθήσει;


Γενέθλια ανήμερα. 
Το πρώτο sms το πρωι είναι απο το Wordpress ξανά, με αγαπάνε πολύ αυτοί εκει φαίνεται, επίσης φαίνεται πως κι όλοι οι δικοί μου αρχίζουν να λειτουργούν και να εύχονται μετά απο τις 10 το πρωι τουλάχιστον. Τώρα το μήνυμα λέει "fresh and clean", ξέρουν να επικοινωνούν οι άνθρωποι. Είναι σαν να μου ευχήθηκαν οι Wordpressιανοί φίλοι μου να έχω ένα fresh start. Όμορφα. Όμορφα γιατί τα γενέθλια επεσαν Παρασκευή που πολύ μου άρεσε, όμορφα γιατί είναι και νέα χρονιά που εύχομαι να μου αρέσει πολύ. 


Δυο μέρες μετά. 
Κυριακή, κρύο, παλιόκαιρος, θέλω να τραγουδήσω το είχε παλιόκαιρο την μέρα που με γνώρισες φίλησες, αυτό που ακούω τελικά είναι το "You Are My Sunshine" και σκέφτομαι πως τις καλύτερες ευχές για τα γενέθλια μού τις έδωσε 00:01 ο Παντελής! Τον ευχαριστώ κι από εδώ. Ευχαριστώ όλους. Να με χαίρεστε και να σας χαίρομαι!






Όλα θα γίνουν ρεεεεεε. Ξέρω 'γω; Γίνεται κι αλλιώς; 


4 σχόλια:

  1. Αν την πρώτη ευχή την έδωσε ο Παντελής, φέτος τότε θα έχεις τα πάντα, τέλος (παν-τελής)γιατί έτσι μας αρέσει και έτσι θέλουμε και όχι γιατί δεν γίνεται αλλιώς ;-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή